Solicitude telemática

Tradución xerada por IA. Accede á versión orixinal

Consecuencias da falta de rexistro de solicitude electrónica

Solicitude telemática

O Tribunal Supremo (TS) entende que se debe dar ao cidadán a oportunidade de corrixir erros cando solicita un trámite por internet e, por un fallo do sistema, a súa solicitude non queda rexistrada, aínda que si pagou a taxa correspondente.

Neste caso, unha persoa pediu prorrogar a súa permiso de residencia a través da plataforma dixital e pagou a taxa esixida, pero non conseguiu obter ningún resgardo da presentación, xa que a web non funcionou ben ese día. A Administración, a pesar de ter constancia do pagamento, nunca avisou ao solicitante de que non lles constaba a solicitude e simplemente deixou pasar o prazo, considerando que o trámite non se realizara.

A persoa recorreu, e mentres na primeira instancia lle deron a razón, na segunda instancia consideraron que tiña que probar el dunha forma que a solicitude se fixera correctamente polo canal electrónico. Pero finalmente o caso chegou ao TS, que considerou inxusto que sexa o cidadán quen cargue co problema se quedou constancia do pagamento e o erro foi do sistema informático. Por iso, indica que a Administración debe proporcionar un prazo extra para arranxalo e non pode deixar ao cidadán sen o seu dereito só porque a plataforma dixital fallou. Ademais, sinala que en casos así, nos que se sabe que hai pagamento de taxa e un intento serio de presentar o trámite, a Administración debería ter contactado de inmediato co solicitante e dar a opción de subsanar o erro para evitarlle un prexuízo.

Os nosos profesionais poñen á súa disposición para resolver as dúbidas que poida ter ao respecto e axudarllo nas actuacións e trámites que poidan resultar pertinentes